Když dva makléři dělají totéž. Nikdy…
2. 1. 2018

Když dva makléři dělají totéž. Nikdy…

V práci realitního makléře platí více než kdekoli jinde ono známé přísloví: Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.

Lidé si mé služby objednávají z mnoha důvodů. Jeden je ale opravdu velmi důležitý. Jejich nemovitost prodám za více, než by to zvládli sami, nebo většina realitních makléřů. Ano, protože, když dva dělají totéž…

A co by tedy měl mít takový správný inzerát, aby byl makléř vnímaný jako profesionál? Vše, co umožňují inzertní servery. Tedy:

  • Výstižný a čtivý text (dva řádky je málo, román zase moc)
  • Kvalitní fotografie (v počtu ani moc, ani málo)
  • Makléře včetně jeho podobizny (otazník či silueta působí nedůvěryhodně)
  • Video prohlídka (inzerát má až o stovky % větší návštěvnost)
  • A klidně ještě něco navíc, jako půdorysy a podobně.

Podívejte se pro zajímavost na fotografii výše a lehce zjistíte, že rozdíly v práci makléřů bývají velké.

Nejde o to „kolegu makléře“ pranýřovat či dokonce pomlouvat. Mým cílem bylo jen poukázat, že svou práci se snažím vykonávat na profesionální úrovni tak, aby přinášela klientům maximální užitek.

Budete-li chtít ukázat, co vše pro vás umím zajistit a kolik na tom vyděláte, neváhejte se na mě obrátit. Těším se na viděnou.

 

Petra Veselá
Autor: Petra Veselá

Jmenuji se Petra Veselá a jsem realitní makléřka působící v Plzni a okolí. V prosinci 2024 jsem úspěšně dokončila zkoušky Realitního zprostředkovatele a splnila si tak další důležitý milník na své cestě. Dnes s hrdostí říkám, že jsem makléřkou v týmu AGbydleni.cz – týmu, který mi dává nejen smysl, ale i zázemí a skutečnou podporu.

Do realitního světa jsem vstoupila s touhou dělat práci, která má hlubší význam – pomáhat lidem v důležitých životních rozhodnutích a být jim skutečnou oporou. Vždy mi záleží na tom, aby měl každý klient nejen dobře vyřešenou transakci, ale především dobrý pocit ze spolupráce a pocit jistoty.

Zakládám si na férovém přístupu, lidskosti, pečlivosti a otevřené komunikaci. Každý příběh klienta je pro mě jedinečný – a stejně tak k němu přistupuji.

Budu moc ráda, když se na mě obrátíte. Těším se na případnou spolupráci a děkuji za důvěru.

Používáme cookies k optimalizaci našich webových stránek a našich služeb. Další informace o cookies najdete zde.

Nastavení